"We proberen te onderzoeken wat een volledige, all-omstandigheden pasvorm betekent in termen van het hebben van de maximale Nike Air Max 95 Femme hoeveelheid bescherming die mogelijk is", zegt hij. "Ons uiteindelijke doel is dat de drager een moment van realisatie heeft en denkt:" Oh, ik ben comfortabel. Ik voel me beschermd. Ik zie er geweldig uit. "En dan hoeft hij Adidas ZX Flux Womens zich geen zorgen meer te maken over die dingen." Daartoe heeft hij geholpen nieuwe silhouetten Nike Air Max 95 Mujer te vormen - een cargobroek voor dames en een parka voor heren - en verfijnde ACG-constanten zoals de ACG 3L Gore-Tex Coat en ACG implementeert Cargo Pant. Hij heeft ook een winterremix gegeven aan een hit uit het verleden, Nike Air Max 270 Femme waardoor www.andrewjoslin.co.uk de geliefde poncho is veranderd in een 3-in-1-affaire met een donsvest. Elk van deze kledingstukken sluit aan op een gedeeld ethos van modulariteit. "Modulariteit blijft een sleutelfactor voor ACG en is een geweldig attribuut omdat je de onderdelen kunt aanpassen aan specifieke behoeften", zegt Nike Air VaporMax Dames Hugh. "We kunnen de downparka verkorten bijvoorbeeld. We hebben een nieuwe driedelige kraag ontwikkeld die zich op de dubbele trechterlaag bevindt en er is ook een afneembare capuchon met een trechter die afhankelijk Nike Air Max 95 Womens van de conditie in meerdere posities kan worden geplaatst. "

Bovendien werken de voeringen en www.alejandraperez.es isolatoren van vorige ACG-seizoenen ook met de nieuwste granaten, een concrete herinnering dat Hugh's werk met ACG ging over het toevoegen van een reeks oplossingen in plaats van verouderd werk uit het verleden. Ons uiteindelijke Nike Air Vapormax Damen www.daviddenardi.fr doel is dat de drager een moment van realisatie en denk: "Oh, ik ben comfortabel. Ik voel me beschermd. Ik zie er geweldig uit. 'Bovenkleding in de collectie wordt aangevuld met verhoogde accessoires, waaronder handschoenen met aanraakscherm, een waterbestendige beanie, een utilitair ACG-vest en een nieuwe Adidas NMD Femme Sherpa fleece-hoodie en -broek. Het resultaat: Hugh's definitie van volledige dekking. ACG De collectie Holiday 2018 start op 23 november in Europa, Zuid-Korea en Japan. Het brengt 21 december uit in Noord-Amerika en 20 december in Groot-China. Het schoenenontwerp van Nike is altijd gebaseerd geweest op het Nike Air Max 90 Mujer oplossen van problemen voor atleten. In het begin was er één hardloper. Van daaruit vermenigvuldigden zich observaties over de complicaties van sport en beweging, en elk opeenvolgende jaar en decennium leverde nieuwe  prestatie-oplossingen  op.

ISPA, een programma onder leiding van Nike Sportswear's speciale projecten, neemt het beproefde Nike-gevoel van luisteren naar de atleet, maar dan met een twist: in plaats van de uitdagingen van het opzetten van een nieuw sprintrecord te ontrafelen, richt het team zich op het verbeteren Nike Air Max 270 Donne van de interactie met de gebouwde omgeving. Of, zoals ISPA Footwear Designer Shamees Aden stelt, ISPA maakt een discrete analyse mogelijk van "de mensen die dagelijks drie tot vijf mijl pendelen." "Als u naar de functie rijdt, leidt dit tot het ontwerp". observatie kan leiden tot het combineren van een aantal Nike Air Max 95 Mujer ongelijksoortige componenten van reeds bestaande prestatiemodellen om te komen tot een lichtgewicht schoenontwerper om koude en natte omstandigheden af ??te weren. Hoewel dat misschien simplistisch lijkt, berust succes op  acute kennis Nike Air Max 90 Mujer van elk materiaal, platform en gereedschap waarover de ontwerper beschikt.
?
"Van Nike Air Vapormax Womens meet af aan dachten we: 'Deze schoenen worden bepaald door het probleem dat we proberen op te lossen.' Dat is het terugkerende thema geworden. We kunnen putten uit het beste van Nike - alle nieuwe innovaties, zoals Adidas Superstar Dames REACT-demping, en prachtige technische stoffen en materialen - om te beantwoorden wat we zagen dat mensen ontbraken, "zegt Nathan Jobe, creatief directeur voor het hoger schoeisel NSW.