Filippijnen - BIGBANG-frontman G-Dragon heeft samengewerkt met schoenreus Nike voor een paar sneakers die op 23 november wereldwijd worden uitgebracht.Nike Air Max 90 Womens  Volgens een persbericht op de website van Nike, zal het ontwerp van de rapper Air Force "Para-noise" worden genoemd. Volgens G-Dragon Nike Air Max 90 Mujeris de Air Force 1 of AF 1 lijn iets wat hij als kind altijd al wilde hebben. "Sinds ik als hip-hop als kind tegenkwam, heeft AF1 een betekenis die groter is dan alleen schoenen," G- Zei Dragon. "Ik kon ze niet betalen, dus Nike Air Max TN Donne ik zou altijd de Nike-winkel passeren en ze alleen met mijn ogen en hart bewonderen. Voor degenen die van hiphopcultuur hielden, was oversized kleding, hoeden en bijpassende gekleurde AF1's het uniform." G -Dragon Nike Air Max 90 Femme heeft op maandag 4 november een teaser van de drop op zijn Instagram-account geplaatst.

De "Para-noise" beschrijft het Adidas Superstar Damen "gevoel van optimisme" dat G-Dragon inspireerde. De tong van de schoen is voorzien van een madeliefje, met verwijderbare aangepaste pinnen in de bovenste Nike Air Max 90 Mujer oogjes. De collab komt in slechts één colorway - zwart en wit. De schoen is een van de vele projecten waaraan G-Dragon heeft gewerkt sinds hij  in oktober uit het leger werd ontslagen. De andere twee leden van BIGBANG - Taeyang en Daesung - zijn nog steeds hun militaire dienst voltooien. Voormalig lid Seungri nam in maart 2019 afscheid van de showbusiness Nike Air Max 95 Femme vanwege prostitutieclaims. 03 november 2019 - G-DRAGON, de in Seoul geboren hiphopster, had niet altijd Nike Air Vapormax Femme gemakkelijk toegang tot zijn favoriete sneakers, de Nike Air Force 1.

"Ik kon ze niet betalen, dus ik zou Nike Air Max 97 Femme altijd de Nike-winkel passeren en ze alleen met mijn ogen en hart bewonderen. Voor degenen die van hiphopcultuur hielden, was oversized kleding, hoeden  en bijpassende gekleurde AF1's het uniform." als uitvoerder en uitgegroeid tot een wereldwijd fenomeen, heeft G-DRAGON de Air Force 1Nike Air Max TN Mujer  een integraal onderdeel van zijn uniform gemaakt. De Nike Air Force 1 "Para-noise" weerspiegelt dit overduidelijk met een unieke bovenconstructie met een zwart geverfde overlay die is ontworpen om na verloop van tijd langzaam weg te slijten om een ??persoonlijk kunstwerk gemaakt door G-DRAGON te onthullen. En als Air Max naar de dans Nike Air Max 90 Femme is hal wat een oxford shirt is voor Amerikaanse prep-scholen, de ISPA Air Max 720 heeft een hiellip-sluiting Adidas ZX 750 Womens die functioneert als een klassieke lockerlip zodat de schoenen na een avondje uit in glorie kunnen worden Nike Air Max 95 Mujer opgehangen.